OPRAC

OPRAC

OPRAC

OPRAC

دوربین 360 درجه سانتافه

امروز می خواهیم در رابطه با سه مورد از خدماتی که توسط گروه آپشن کار ارائه می گردد توضیحاتی را خدمت شما همراهان ارائه کنیم . مواردی که امروز مطرح خواهیم کرد در رابطه با آپشن های جانبی خوردروی سانتافه می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 
ادامه مطلب ...

روش های تصفیه آب در ایران

تصفیه آب به حذف ناخالصی ها و آلاینده های معلق و محلول از آب می پردازد و هرچه ذرات درشت تر باشند، جدا کردن آن ها از آب آسان تر است و برعکس هر چقدر اندازه این ذرات ریز تر باشند نیاز به روش های دقیق تری برای تصفیه آب است. تصفیه آب آشامیدنی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های بشر بوده است چرا که آب به عنوان منبع مهم برای ادامه حیات به شما می رود. با توجه به رشد جمعیت و توسعه صنایع مختلف و شهرهای صنعتی بزرگ، آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد و از این میان آلودگی آب یکی از مهم ترین نگرانی هاست.

   ادامه مطلب ...

22 مکان دیدنی شهر آنکارا

با توران گشت همراه باشید تا 22 جاذبه گردشگری شهر آنکارا را به شما معرفی بکنیم:

 

  ادامه مطلب ...

ویزای بازرگانان

 

برای سفر به ترکیه، با توجه به مدت اقامتتان شما ویزای مناسب نیاز خواهید داشت تا بتوانید به کشور وارد شوید. با توران گشت همراه باشید تا انواع ویزای ترکیه را برای شما تشریح بکنیم:

  ادامه مطلب ...

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

کسانی که برای اولین بار اقدام به رزرو تور مشهد از تهران و سفر با هواپیما را تجربه می‌کنند، سؤالاتی برایشان پیش می‌آید که اگر به متخصصین حاضر در آژانس هواپیمایی مراجعه کنند، به تمامی سؤالات آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

  ادامه مطلب ...