OPRAC

OPRAC

OPRAC

OPRAC

قیمت تولید محتوا بر چه اساسی محاسبه می شود؟

قیمت تولید محتوا بر چه اساسی محاسبه می شود؟

قیمت تولید محتوا یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبین مشاغل و به خصوص صاحبان سایت ها است. در این مطلب خواهیم دید که قیمت تولید محتوا چگونه محاسبه می شود.

  

قیمت تولید محتوای متنی

قیمت تولید متنی به دو شیوه کلی محاسبه می شود:

·         بر اساس تعداد کلمات

·         بر اساس مقاله

مرسوم ترین روش برای تعیین قیمت تولید محتوای متنی شمارش کلمات است زیرا در روش دیگر مشخص نیست که حجم مطلب چقدر باید باشد و به همین دلیل می تواند میان طرفین اختلاف به وجود بیاید . از همین رو توصیه می شود اگر می خواهید یک معامله عادلانه برای دو طرف داشته باشید، تولید محتوای متنی را تنها به صورت کلمه ای برون سپاری کنید.

عوامل دیگری نظیر کیفیت کار به مراتب مهمتر هستند و بدون شک بر قیمت نهایی نیز تاثیر خواهند گذاشت. برای مثال قیمت تولید محتوا توسط تیم سئو به مراتب گرانتر از محتوا نویسی توسط یک تایپیست ساده است و این نکته و عدم توجه به آن دقیقاً همان چیزی است که باعث ایجاد اختلاف بین افراد شده است. زیرا محتوا نویسان کیلویی و بی کیفیت قیمت بازار را پایین آورده از این رو هم به تولید کنندگان واقعی محتوا ضربه خواهند زد و هم با هدر دادن پول کارفرما به کسب و کار آن ها لطمه می زنند.

قیمت تولید محتوای ویدیوئی

تفاوتی ندارد که محتوای ویدیوئی شما از چه نوعی باشد. خواه تیزر تبلیغاتی باشد یا موشن گرافی و خواه ترجمه و زیر نویس باشد یا ساخت یک کیلیپ یونیک، هر کدام از این روش ها قیمت خاص خود را دارند و هزینه نهایی بر اساس طول زمان و مدت ویدیو ساخته شده محاسبه می گردد.

محتواهای عکسی

محتواهای عکسی نیز در انواع مختلفی تولید می شوند. این محتواها را می توان به دو دسته کلی تصاویر گرافیکی و عکس های واقعی تقسیم کرد که هر کدام در دسته بندی های مختلفی قابل جای گرفتن هستند. این امر که عکس مورد نظر در کدام دسته جای دارد می تواند بازه قیمت نهایی آن را مشخص کند.

قیمت تولید محتوای صوتی

قیمت نهایی تولید محتوای صوتی را چند عامل مهم زیر تعیین می کند که همگی آن ها را شما انتخاب خواهید کرد و به سرویس دهنده آن خدمت پیش از شروع پروژه اطلاع می دهید:

·         حاضر بودن متن یا نیاز به تولید آن

·         طول فایل صوتی مورد نیاز

·         صدای مورد نظر (هرچه فرد حرفه ای و خوش صدا تر باشد، هزینه هم بالاتر است.)

·         کیفیت ضبط

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.